Barion Pixel

Információk

Segítség

Kérdése lenne termékeinkről vagy szolgáltatásainkról? Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, írja meg kérdését és megválaszoljuk vagy segítünk döntésben!

Fizetés, Szállítás

Van lehetősége bankkártyával, atutalással vagy készpénzzel fizetni nálunk!

Rendelését gyorsan, megbízható futrászolgálattal juttatjuk el Önhöz!

Dokumentumok

Honlapunkon elérhetőek és megtekinthetők az alábbi dokumentumok: Adatvédelmi és süti tájékoztató, az Általános Szerződési Feltételek és az Elállási nyilatkozat, illetve a Visszaküldési és visszafizetési tájékoztató.

Gyakori kérdések és válaszok

Mennyi idő alatt kapom kézhez a terméket?

Az egyes termékek szállítási ideje eltérő lehet.
Átlagos szállítási idő raktáron lévő termékek esetében 2-8munkanap. Amennyiben nincs raktáron a termék, úgy mindenesetben tájékoztatjuk a kedves vásárlót a szállítás idejéről.

Milyen módon fizethetek?

Fizethetsz hagyományos banki átutalással, kártyás fizetéssel, illetve kihasználhatod az utánvétes fizetési módot a csomag megérkeztekor. Banki átutalás esetén fontos tudni, hogy a megrendelés teljesítése csak az átutalás lekönyvelése után kezdődik meg.

Mennyibe kerül a szállítás?

25.000 Ft feletti megrendelés esetén ingyenes.
A pontos szállítási díjat a szállítás helye és megrendelt termék(ek) súlya alapján számolja ki a webáruház, melyet a megrendelés elküldése előtt ellenőrizhetsz.

Miért olcsóbb bankkártyás fizetéssel vagy banki utalással vásárolnom?

Azért, mert az utánvételes fizetésnél plusz díjat számolnak fel a futárcégek, mivel a beszedett összeget tovább kell utalják nekünk, aminek plusz költsége van.

Mi a teendő, ha a megrendelt termék mérete nem lett megfelelő?

Amennyiben a megrendelt termék mérete nem lett megfelelő, természetesen lehetőség van kicserélni.
Ha nincs megfelelő méret választhatsz bármit a kíntálatunkból. Ha szeretnéd, akkor pedig visszafizetjük a termék vételárát.
A termék kézhezvételét követő 14 napon belül van lehetőség a termék cseréjére illetve a vételár visszafizetésére.
Kérjük, hogy a terméket új, hordatlan állapotban, eredeti csomagolásban küldd vissza nekünk, mert másképp nem áll módunkban kicserélni illetve visszafizetni a vételárat.
Cipő visszaküldése esetén kérjük, hogy külön dobozban küldd vissza nekünk a cipőt. Ne ragassz és írj semmit a cipő dobozára, hogy ne keletkezzen semmiféle olyan sérülés, amely megakadályozná a termék továbbértékesítését.

Nincs a kínálatban az általam keresett termék. Be tudjátok nekem szerezni?

Amennyiben nem találod a kínálatban az általad keresett terméket, vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben: [email protected] vagy telefonon: +36 30 670 6109 és mi mindent megteszünk annak érdekében, hogy felkutassuk neked.

Szállítási információk

Webáruházunk rugalmas szállítási lehetőségeket kínál, hogy megrendelése a lehető legkényelmesebb módon jusson el Önhöz. Az alábbiakban részletezzük szállítási feltételeinket:

Ingyenes Szállítás

  • 25000 Ft feletti rendelés (kosárban lévő érték, részösszeg) esetén a szállítás ingyenes.
  • Az ingyenes szállítás minden elérhető szállítási módra érvényes, kivéve nagy méretű termékek esetében.

Szállítási Futárcégek és Szállítási Díjak

A szállítási módok és díjak az alábbiak szerint alakulnak:

  1. Packeta Szolgáltatás
    – Házhoz szállítás: 1490 Ft
    – Packeta Átvevőhelyek, Z-Box Automaták: 990 Ft
  2. MPL (Postai) Szolgáltatások
    – Házhoz szállítás: 1990 Ft
    – PostaPontok és Postai Csomagautomaták: 990 Ft
    Fontos: MPL esetén a csomag Postára történő eljuttatásának díját is felszámítjuk, amely br. 1900 Ft, és ez hozzáadódik az MPL házhoz szállítás, PostaPont és csomagautomaták díjához.

Nagy Méretű Termékek Szállítása

Nagyobb méretű vagy súlyosabb termékek esetén egyedi szállítási díjat alkalmazunk. Ezeknél a rendeléseknél ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot a pontos szállítási feltételek egyeztetése érdekében.

Átvételi Lehetőségek
– Házhoz Szállítás: A futárok közvetlenül az Ön otthonába szállítják a rendelést.
– Csomagpont és Automata Átvétel:
o Packeta Átvevőhelyek: Rugalmas nyitvatartás, egyszerű hozzáférés.
o Z-Box Automaták: Éjjel-nappal elérhető csomagautomaták.
o PostaPontok és Csomagautomaták: Országszerte elérhető lehetőségek a Posta hálózatán keresztül.

Fizetési tájékoztató

Webáruházunkban az alábbi fizetési módok közül választhat, hogy a vásárlás és a rendelés kifizetése a lehető legkényelmesebb legyen az Ön számára:

  1. Banki átutalás
    Lehetősége van a rendelés összegét előre átutalással rendezni. Az átutaláshoz szükséges információk:
    – Kedvezményezett neve: J-Sport, s.r.o.
    – Kedvezményezett bankja: Tatra banka, a.s.
    – Bankszámlaszám (IBAN): SK88 1100 0000 0029 4216 1501
    – SWIFT KÓD: TATRSKBX
    Fontos: Banki átutalás esetén kérjük feltüntetni a megrendelés számát. A rendelés feldolgozásátcsak a fizetés beérkezését követően kezdjük meg.
  2. Utánvétes fizetés
    Amennyiben a rendelés értékét kézhezvételkor szeretné kiegyenlíteni, válassza az utánvétes fizetési módot. Az utánvétel díja: 290Ft.
    – Utánvét esetén fizethet készpénzzel vagy (a futártól és szolgáltatótól függően)
    bankkártyával.
    – Elérhető az MPL és Packeta házhoz szállítás esetén is.
  3. Bankkártyás fizetés
    A legkényelmesebb és leggyorsabb fizetési mód, amely biztonságos online rendszeren, barionon keresztül történik. Elfogadott kártyák:
kartya fizetes kep2 doksibol

A bankkártyás fizetés esetén a megrendelést azonnal feldolgozzuk, így a szállítási idő is gyorsabb lehet.

Webáruház használata

  1. Használja a honlap felső részén található menüt, melyben a termékkategóriákat és termék keresőt találja.
  2. Kattintson a kívánt termék kategóriájára, majd a terméklistánál kattintson a termék képére vagy nevére.
  3. Ahol szükséges, válassza ki a kívánt tulajdonságot, majd a kívánt mennyiséget és kattintson a „Kosárba teszem” gombra.
  4. A honap felső részénél a kosár ikonra vagy szövegre kattintson.
  5. Ellenőrizze a kosár tartalmát, majd kattintson a „tovább a pénztárhoz” gombra.
  6. Adja meg adatait a mezőknél és válasszon szállítási és fizetési módot. Gondosan ügyeljen, hogy a megadott adatok pontosak legyenek.
  7. Ezt követően tudja leadni rendelését és fizetési módtól függően kifizetni.
    • Bankkártyás fizetés választása esetén a fizetési szolgáltató oldalára irányítjuk át, ahol meg kell adni a bankkártya adatait a fizetéshez. Ezt követően visszaérkezik a honlapunkra, ahol visszajelzünk a fizetés és rendelése kapcsán.
    • Banki átutalás esetén webáruházunk megjeleníti az utaláshoz szükséges információkat. Minden nap ellenőrizzük a beérkezett összegeket és az utalás jóváírását követően állítjuk össze rendelését.
    • Utánvétel esetén átvételkor kell majd fizetnie.
  8. A rendelése állapotának változásairól email-es értesítést küld rendszerünk, így a szállítás megkezdéséről és a csomagkövetésről.
  9. Rendelését már csak át kell vennie!

Segíthetünk?

Kérdése lenne termékeinkről vagy szolgáltatásainkról? Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, írja meg kérdését és megválaszoljuk vagy segítünk döntésben!